با سلام ودرود

شاید شما هم از محدودیتهای موجود در وبلاگ بیان خسته شده باشید، یا اینکه قصد دارید از  امکانات فوق العاده سایتها استفاده کنید.

نگران نباشید ما می توانیم وبلاگ بیان شما را در اسرع وقت تبدیل به سایت وردپرس کرده و همه مطالب وبلاگ بیان را به همراه هشتک ها و موضوعات و حتی بازدید های وبلاگ در کمترین زمان ممکن به سایت مذکور منتقل نماییم. (البته نظرات قابل انتقال نیستند!)

معنی انتقال بازدید:

یعنی اینکه کاربران مجازی به هر پست و یا هر لینکی از وبلاگ شما که در گوگل و فضای مجازی منتشر شده می خواهند وارد شوند بدون اینکه متوجه شوند به معادل همان لینک(پست، یا هشتک و یا موضوع) در سایت جدید منتقل خواهند شد.

با این کار با سرعت رتبه گوگل و الکسای سایت جدید رشد خواهد کرد و مطالب ایندکس شده وبلاگ در گوگل به سرعت با مطالب سایت جدید عوض خواهد شد.


نمونه ای از وبلاگهایی که توسط ما به سایت تبدیل شده اند:

وبلاگ گناه شناسی http://313fadaii.blog.ir/  با 1600 پست به وبسایت گناه شناسی http://nidamat.com/

البته چون بازدیدهای وبلاگ هم منتقل شده شما قادر به دیدن صفحه اول وبلاگ نیستید. البته چند تا پست در وبلاگ به تازگی گذاشته شده است که می توانید یکی از آنها را ببینید. http://313fadaii.blog.ir/post/1655

مراحل تبدیل وبلاگ بیان به سایت:

1. ایجاد یک سایت وردپرسی

2. انتقال کامل مطالب و بازدیدها به سایت

 

1. ملزومات ایجاد یک سایت وردپرسی

1. ثبت دامنه اختصاصی (توصیه میکنیم در طلاهاست ثبت کنید)

2. خرید هاست اختصاصی برای میزبانی سایت (برای شروع کار توصیه میکنیم از نت افراز بخرید چون قیمتهای بسیار مناسب و پشتیبانی خوبی داره)

3. ایجاد یک سایت وردپرسی یا هر اسکریپت دیگر (ما می توانیم این کار را با هزینه 50 هزار تومان انجام داده و با یک قالب ساده و نصب افزونه های ضروری آن را تحویل شما بدهیم)

*البته قبل از ایجاد سایت هم ما می توانیم مراحل بعدی را انجام بدهیم چون ممکن است مراحل ثبت دامنه و خرید هاست و ... کمی طول بکشد.

2. ملزومات انتقال کامل مطالب به سایت

1. امکان جاوا اسکریپ را برای وبلاگتان بخرید (پنل مدیریت وبلاگ/امکانات و ابزارها/ امکانات اختیاری/ )

2. ما را مدیر وبلاگ بیانتان بکنید.

3. بقیه کارها با ما

*در عرض چند ساعت تا چندین روز بسته به تعداد پستهایتان کل مطالب را به وبسایت جدید منتقل خواهیم کرد.
  • هزینه انتقال مطالب تا هر 100 پست 20 هزار تومان
  • البته شما می توانید از طرق دیگر مثلا به صورت دستی یا با کمک سایتهایی که ادعا می کنند وبلاگ را تبدیل به سایت می کنند، مطالب وبلاگتان را انتقال بدهید و فقط کار انتقال بازدیدها را به ما بسپارید. در این صورت هزینه انتقال بازدید تا هر 100 پست 15 هزار تومان

شماره تماس: 09362243204